این جمعه هم گذشت و آقامون نیومد
فکر کنم شعر زیر گویای نظرم باشه :
شعر زیر از آیت الله بهجت تقدیم می گردد:
این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم
سال ها منتظر سی صد و اندی مرد است
آن قدر مرد نبودیم که یارش باشیم
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
یا حق
ما را در سایت ایران من تسلیت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67