اگرچه دیر ولی با همه ی وجودم به یاد همه عزیزان هستم
امشب شب خاطره انگیزی برای من هست
احتمالاْ فردا پسرم به دنیا میاد
اسمش و با مشورتی که با خانواده انجام شد احتمالاْ آرین انتخاب میکنیم
از همه عزیزان التماس دعا دارم تا خدا کمک کنه به سلامتی چشم به دنیا باز کنه
ممنون همه شما هستم
یا حق
ما را در سایت ایران من تسلیت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69